Všetko o nákupe        Kontaktné informácie        Reklamácie             Telefonické objednávky: 02 / 20 400 499

        Registrovať sa

  Nákupný košík (0)
Kategórie
Reklamácia

V prípade poruchy produktu zakúpeného v našom internetovom obchode je tu pre Vás naše reklamačné oddelenie.

Pri uplatnení záruky je kupujúci povinný predložiť doklad o kúpe (faktúru), ktora služi ako aj zaručny list. Kupujúci si uplatňuje záruku u predajcu. Záručná doba je štandardne dva roky, pokiaľ nie je v popise produktu uvedené inak.

V prípade že reklamácia tovaru bude riešená cez nás, tovar posielajte len na adresu: MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 750/14, 990 01 Veľký Krtíš

V prípade reklamácie nás kontaktujte na adrese: reklamacie@euroshop.sk kde uvedte číslo objednávky, reklamovaný produkt a popis chyby. Následne Vám vygenerujeme RMA číslo, pod ktorým bude Vaša reklamácia evidovaná a poskytneme ďalší postup reklamácie.

Reklamačný formulár môžete stiahnuť tu.

Vyplnený reklamačný formulár vytlačte a priložte do odosielaného balíka, ktorý zašlite na nižšie uvedenú adresu (poštou alebo kuriérskou službou).

Záruka stráca platnosť:

- ak je záručný list neúplný alebo neoprávnene zmenený
- ak typ výrobku alebo výrobné číslo bolo zmenené alebo údaje o výrobnom čísle na zariadení nie sú čitateľné
- ak neoprávnená osoba pozmenila údaje v záručnom liste
- pri nedodržaní správneho spôsobu používania a údržby výrobku uvedeného v užívateľskej príručke
- ak bol do zariadenia prevedený neodborný alebo neoprávnený zásah
- ak sa jedná o mechanické poškodenie spôsobené užívateľom
- ak bola závada spôsobená cudzími látkami, ktoré vnikli do zariadenia
- ak závadu spôsobil užívateľ skladovaním alebo prevádzkovaním zariadenia v nevhodnom prostredí (vlhké, prašné, chemicky agresívne prostredie)
- ak bolo zariadenie pripojené na iné než predpísané sieťové zariadenia

Pri neoprávnenej reklamácii budú  Kupujúcemu účtované všetky náklady Predávajúceho spojené s jej vybavovaním (náklady tretej osoby vykonávajúcej servis, náklady na odborné posúdenie znalcovi, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe, náklady na prepravu medzi Kupujúcim, Predávajúcim a tretími osobami na odborné posúdenie vady). Kupujúci je povinný do 30 dní od prijatia zoznamu nákladov z neoprávnenej reklamácie od Predávajúceho uhradiť všetky tieto náklady na účet Predávajúceho.

 
 
 
Dokumenty na stiahnutie

document reklamacny_protokol.doc Reklamačný protokol
Hlavné menu
Newsletter

Kontaktné údaje
MIDINET IT, s.r.o.
Karpatské námestie 10A
83106 Bratislava
Slovenská republika
02 / 20 400 499
DPD
2004-2014 © MIDINET s.r.o. | All rights reserved! | Nastavenie cookies | Webdesign & Solution 1web.sk

Prihlásenie

Prihlásovacie údaje:

   

Zabudnuté heslo

Odhlásenie

   

Zabudnuté heslo

Prosím zadajte Vašu emailovú adresu:

   

Na Váš email bude zaslaný odkaz na obnovenie hesla.

Bez registrácie

Registrácia

Prihlásenie