Všetko o nákupe        Kontaktné informácie        Reklamácie             Telefonické objednávky: 02 / 20 400 499

        Registrovať sa

  Nákupný košík (0)
Kategórie
Všetko o nákupe

Vyberte si tovar z katalógu 

Môžete vyhladať tovar podľa kategórie - v ľavej časti obrazovky, alebo podľa textu v názve,  alebo v kóde tovaru - vyhľadávacie políčko. Následne môžete produkty filtrovať a triediť podľa ceny, výrobcu, príp. kategórie.

Košík 


Vybraný tovar vložte do košíka s potrebným množstvom kliknutím na ikonu košíka zobrazenom pri produkte. Obsah košíka je vždy prístupný v hornej lište s ikonou košíka
.

Odoslanie objednávky 

V nákupnom košíku si zvolíte spôsob doručenia, prípadne vykonáte zmeny počtu objednaných produktov. Ak ste zaregistrovaný a prihlásený, tak objednávku odošlete z košíka pomocou tlačítka "Objednať tovar v košíku", ak nie tak stlačením tlačidla "Pokračovať" budete vyzvaný k registrácii alebo prihláseniu. Po úspešnej registrácii alebo prihlásení vyberte spôsob doručenia a stlačte  tlačítko "Objednať tovar v košíku".

Platby za tovar 


Po prijatí objednávky Vás bude náš obchodník kontaktovať. V prípade, že tovar je skladom, po potvrdení objednávky Vám obvykle doručíme tovar do 24 hodín (expedícia tovaru a jeho doručenie prebieha v pracovné dni) . V prípade že si vyberiete platbu prevodom, emailom Vám pošleme predfaktúru. Hneď po prijatí platby Vám bude objednaný tovar expedovaný.

Spôsoby platby



Platba sa vykonáva pred prevzatím tovaru, úhradou cez bankový účet, alebo v hotovosti, dobierkou, prípadne podľa dohody s klientom.

- dobierkou (platba len v hotovosti) - najvýhodnejší spôsob, tovar môžete mať doma do 24 hodín

- vopred na predfaktúru - prevodom alebo vkladom na náš bankový účet (SLSP).
Je nutné, aby bola čiastka pripísaná na náš účet najneskôr do piatich pracovných dní po potvrdení objednávky; v opačnom prípade je možné považovať objednávku za zrušenú,

- v hotovosti v našej predajni (Veľký Krtíš)

- na splátky, cez Home Credit (iba pre objednávky v hodnote nad 100 Eur)

Po zvolení platby na Home Credit a odoslaní objednávky, budete presmerovaný na stránky spoločnosti Home Credit, kde si zvolíte variantu splácania, počet splátok a výšku akontácie. Následne vyplníte formulár so všetkými potrebné údajmi pre poskytnutie úveru a odošlete žiadosť k spracovaniu. Žiadosť bude následne posúdená. Výsledok schválenia Vám bude zároveň potvrdený na Vašu e-mailovú adresu. V prípade, že žiadosť nie je schválená okamžite, zostáva v systéme a bude posúdená pracovníkmi úverového oddelenia. Po posúdení úverovým oddelením dostanete email s konečným rozhodnutím. Informáciu o schválení Vašej žiadosti dostanú aj naši pracovníci, ktorí Vás budú kontaktovať pre upresneniu termínu dodania tovaru.

Iné spôsoby platby závisia na Vašej dohode s predajcom pri overovaní objednávky.

Spôsoby dodania tovaru



Po potvrdení objednávky (na tovar ktorý je skladom) v pracovných dňoch do 16:00 hodín  Vám obvykle doručíme balík nasledujúci pracovný deň. V prípade platby vopred, expedovanie tovaru obvykle prebehne do 24 hodín od pripísania finančných prostriedkov na účet predávajúceho.

Zásielková služba je poskytovaná  kuriérskou spoločnosťou DPD. Tovar je doručovaný v pracovných dňoch od 8 hod. do 18 hod. a čas doručenia nie je možné presne určiť.  

Doručenie kuriérom do 24h  
objednávka do 249 €  3.00 €
objednávka nad 249 € zadarmo
poplatok za doručenie na dobierku 1.00 € 
Osobný odber 1.00 €

 

Blizšie informácie o stave Vašej objednávky môžete zistiť v sekcií Moje objednávky po prihlásení. 

Pokial chcete poznať bližšie informácie o stave Vášho balíka a termíne dodania, môžete si informácie zistiť podľa čísla balíka, ktorý odbržíte do emailu nasledujúci pracovný deň po odoslaní zásielky.

Pri zásielkach mimo územia Slovenskej republiky je potrebné individuálne jednanie. Prepravné nákladny obsahujú aj poistenie tovaru .

* Ukončením objednávky sa rozumie čas, keď platba nabehne na náš účet, alebo v prípade objednávky na dobierku, keď je tovar skladom.


Záruka na tovar

Zo zákona zákazník má nárok na 2-ročnú záruku podľa občianskeho zákonníka ak nie je uvedené iank. Právnicke alebo fyzické osoby - podnikatelia môžu mať túto záručnú dobu kratšiu - je uvedená pri detaile produktu.

Reklamácie



Pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie odporúčame kontaktovať priamo autorizovaný servis konkrétnej značky.
Servisy väčšinou zabezpečujú zvoz zadarmo v rámci SR.  Pre reklamáciu v servise je potrebný daňový doklad (faktúra) k tovaru, ktorú od nás obdržíte emailom po vybavení Vašej objednávky. V prípade produktu, ktorý je potrebný reklamovať priamo u nás, prosíme, aby ste postupovali podľa reklamačných podmienok a kontaktovali nás. Záručná doba je štandardne dva roky, pokiaľ nie je v popise produktu uvedené inak.

Pri uplatnení záruky na produkty značiek ktoré sa reklamujú priamo u nás, postupujte cez sekciu Reklamácie

V prípade že reklamácia tovaru bude riešená cez nás, tovar posielajte len na adresu: MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 750/14, 990 01 Veľký Krtíš

 

V prípade otázok ohladom reklamácií nás kontaktujte na adrese: reklamacie@euroshop.sk kde uvedte číslo objednávky, reklamovaný produkt a popis chyby. Následne Vám vygenerujeme RMA číslo, pod ktorým bude Vaša reklamácia evidovaná a poskytneme ďalší postup reklamácie.

Zoznam autorizovaných servisných stredísk

 

 
 
 
Hlavné menu
Newsletter

Kontaktné údaje
MIDINET IT, s.r.o.
Karpatské námestie 10A
83106 Bratislava
Slovenská republika
02 / 20 400 499
DPD
2004-2014 © MIDINET s.r.o. | All rights reserved! | Webdesign & Solution 1web.sk

Prihlásenie

Prihlásovacie údaje:

   

Zabudnuté heslo

Odhlásenie

   

Zabudnuté heslo

Prosím zadajte Vašu emailovú adresu:

   

Na Váš email bude zaslaný odkaz na obnovenie hesla.

Bez registrácie

Registrácia

Prihlásenie